2) Masukkan tempahan anda berserta jumlah bayaran deposit yg telah di masukkan mengikut jenis item yg ingin ditempah di RUANGAN PENGEDAR dan cetak invois tempahan yang telah dibuat sebagai rujukan anda.
3)Masukkan baki bayaran penuh dalam tempoh 24 jam selepas tempahan dibuat dan maklumkan kepada admin melalui email sales@gcp.com.my atau MMS ke 019-377 7554 019-377 7554
4) Semak tempahan di dalam MAKLUMAT AKAUN di ruangan PESANAN YANG SEDANG DIPROSES utk memastikan tempahan anda benar2 lengkap
5) Selepas tempahan tersebut telah dihantar atau selamat anda terima anda boleh lihat invois di ruangan PESANAN YANG TELAH DIPROSES
2)Hubungi talian sementara GCP 013-318 0447 013-318 0447 , Perkenalkan diri dan nombor id (cth ad0001), dan maklumkan kpd pegawai bertugas tentang tempahan yg ingin dibuat (sms tidak dilayan)
3) Bank in Bayaran penuh dalam tempoh 24 jam selepas tempahan dibuat dan Email Slip Bayaran ke sales@gcp.com.my atau atau MMS ke 019-377 7554 019-377 7554 atau fax ke 03-9205 6342
4)Tempahan akan dihantar menggunakan poslaju dalam tempoh 5 hari bekerja setelah pembayaran penuh beserta bukti bayaran diterima.
5) Tempahan pembelian menggunakan pinjaman arrahnu, Bayaran penuh perlu dijelaskan selepas pinjaman arrahnu diterima (500g dan ke atas sahaja)
5) Dalam tempoh 24 jam tempahan anda akan diproses dan Selepas tempahan tersebut dihantar atau telah selamat anda terima anda boleh lihat invois di ruangan PESANAN YANG SEDANG DIPROSES
KEMASKINI PADA : 15/02/2011
Langkah 1 | |
Langkah 2 | |
Langkah 3 | |
Langkah 4 | |
Langkah 5 | |
Langkah 6 | |
Langkah 7 |